Hirdetés

Főoldal » Autó » Lada forgalmazás Magyarországon: Újra elindult! (képek)

Lada forgalmazás Magyarországon: Újra elindult! (képek)

2015. December 21. 16:52

Végre megkezdődött a hazai Lada forgalmazása! A képviseletnek van néhány adu a kezében, hogy ne csak a régi érzelmek által fűtve vezérelve vásároljanak: például az 1 999 000 forintos ár és az öt év garancia.

Fotó: Autoblogger.hu 

Fotó: Autoblogger.hu

A svéd Andersson a katonai pályáját követően a Saabhoz igazolt, onnan pedig a GM-hez. A General Motors-nál egészen a beszerzési igazgató helyettesi posztig menetelt, ami izgalmas munkakör. 2009-2014 között a Gaznál volt ügyvezető, innen került a Lada élére, ő az AutoVaz az első külföldi igazgatója.

Fotó: Autoblogger.hu

A Lada komolyan gondolja II: a képen látható Vesta még tanulmányautó, 2015. december 16-án kezdték el a széria kivitel gyártását Oroszországban. Ez miatt nem tudott itt lenni az első Európai Uniós ország képviseletének a megnyitásán Bo Inge Andresson.

Fotó: Autoblogger.hu

A Vesta versenyautóként is megállja a helyét.

Fotó: Autoblogger.hu

A Lada komolyan gondolja III: ez az Xray tanulmány, amely nemsokára szintén a megvalósulás útjára lép. A szabadidő-autó négyajtós széria kivitele, a Vesta technikájára épül.

Fotó: Autoblogger.hu

A Lada komolyan gondolja IV: gyári csapattal részt vesznek a túrakocsi világbajnokságon, ahol a francia versenyautó építő cég (Oreca) végzi a munkák oroszlán részét. A WTCC sokat segít a márka népszerűsítésében.

Fotó: Autoblogger.hu

Kép a sajtótájékoztatóról: meglepő a látvány, szinte az összes szék foglalt, rengeteg zsurnaliszta van jelen. Ez mutatja, hogy mekkora az érdeklődés az újra megvásárolható Lada iránt. Cinikus megjegyzés: reméljük, nem csak a képviseletnél, kereskedőknél akarnak bevágódni a médiumok, hogy nálunk költsék el a reklám pénzeket.

Fotó: Autoblogger.hu

Az új korszakban már másként kell gondolni a Ladára, az egyik érvük jól látszik a képen.

Fotó: Autoblogger.hu

A 2011 körüli HungaroLada kivonulás után, ez az első hazánkba érkezett új Lada. Fontos tudni, hogy itt már Euro VI-os motorok, menetstabilizáló program (ESC), blokkolásgátlós fék és sok más biztonsági felszerelés az alapfelszereltség része.

Fotó: Autoblogger.hu

Nem csak a cikkírók részéről volt erős érdeklődés a márka iránt, hanem a kereskedői oldalról is. Pontosan százan jelentkeztek, hogy árulnák az orosz autókat, de az induláskor csak kilencen kaptak rá lehetőséget.

Fotó: Autoblogger.hu

Szimpatikus, hogy a Lada őszinte és a vezetői teljesen reálisan látják a márkát. Andersson anno egy interjúban kifejtette, hogy az orosz piacon a fő ellenfelük a Dacia, a kínai konkurenseik pedig a Volvo tulaj Geely és a Lilan. Oda pozicionálják magukat ahol vannak, nem élnek álomvilágban.

Fotó: Autoblogger.hu

A Ladánál komolyan figyelnek a minőségbiztosításra, japán szakember ennek a területnek a felelőse. Az őszinteséghez tartozik, hogy itthon sem kerget rózsaszín álmokat a márka, a Kalina 1 999 000 forintos ára és hozzá tartozó 5 év vagy 100 ezer kilométer garancia behatárolja a vevőkört. Az átlagember a megcélzott csoport.

Fotó: Autoblogger.hu

A tervek nagyok és merészek, jövőre ezer autó eladása a cél. Az átlagos modellek 2,3 millióért érhetők el, ez az összeg valószínű sok vásárláson gondolkodó átlagembert beindít. Főleg, hogy garanciás, egyszerű szerkezetű új autóról van szó.

Fotó: Autoblogger.hu

A Niva márkanevet már a GM használja egy kis szabadidő-autón. A kezdetek óta alig változott a Lada Niva, ma már Lada 4×4 Classic néven kell keresni.

Fotó: Autoblogger.hu

Csak semmi finomkodás és flanc: annak reklámozzák ami, munkaautónak.

Szerző: Benedek Attila / Autoblogger /

Fotó: Benedek Attila

Az Autoblogger.hu a Motiválódok online újság partnere!

 

 

Hirdetés

Ajánlott cikkek:

Vissza

motivalodok.hu - Egy jó irány nem visz zsákutcába

© 2017 www.motivalodok.hu - Minden jog fenntartva.