Hirdetés

Főoldal » Mindennapok » A kilencven napos diétáról kicsit bővebben

A kilencven napos diétáról kicsit bővebben

2015. Május 20. 11:43

Minden diéta úgy hirdeti magát a piacon, hogy ilyet még senki sem látott, tuti módszer a gyors fogyáshoz, nem kell megszakadni, hogy betartsuk. Gondolom sokan olvastak már hasonló cikkeket különböző étrendekről, amik lehet beváltak, de akadt olyan is, ami nem. Nekem nem tisztem eldönteni, hogy a következő az mennyire hatásos, mindössze megéri pár perc figyelmet fordítani rá.

Fotó: Flickr / Creative Commons / lisaclarke / Illusztráció 

A kilencven napos diétának nincsen semmi olyan titka, amit eddig nem ettünk volna, vagy több ezer forintért lehetne csak hozzájutni valamilyen speciális helyen. Arra kell csak figyelnünk, hogy melyik napon mit eszünk. A sok gyümölcs és zöldségnek köszönhetően kiegyensúlyozottan és változatosan fogunk táplálkozni.

Nem mindenkinél fog ugyanúgy működni, és az étrend kitalálói sem biztosíthatnak mindenkit, hogy a kilencven nap után ennyi kilót fog leadni mindenképpen. Azzal viszont számolhatunk, ha nagy súlyfelesleggel rendelkezünk, akkor 15-20 kilót is leadhatunk az időszak végére, ami a magas vérnyomás ellen is nagy segítség lehet.

A módszer lényege a szétválasztás, ez azt jelenti, hogy egy nap a gyomorba egyféle tápanyag kerül, amit így könnyebben lebont a szervezetünk. A napok sorrendjét be kell tartanunk, fehérjenappal kezdünk, utána keményítőnap, szénhidrátnap és végül gyümölcsnappal zárul.

A reggeli mindennap legyen ugyanaz, gyümölcs, esetleg 100%-os gyümölcslé, amit cukor hozzáadása nélkül készítettek. Röviden bemutatom, miket lehet fogyasztani az adott napok alatt.

Fehérjenap (ebéd): főtt/sült hús, hal, tojás, sajt, joghurt, kefír, túró. Ezekhez korlátlan mennyiségben lehet friss salátát fogyasztani. Vacsorára hasonlót, mint ebédre, csak kicsit kevesebbet.

Keményítőnap: Bármilyen zöldség nyersen, főzve, vagy sütőben sütve.

Szénhidrátnap: Főtt tészta, vagy pizza, illetve bármilyen sós sütemény. Vacsorára két kisebb szelet torta, pár gombóc fagyi, aki nem kívánja az édest, akkor választhat sós süteményeket is.

Gyümölcsnap: Bármilyen gyümölcs.

Ha felkeltette az érdeklődését a cikk, akkor az interneten számos receptet talál, külön ehhez a diétához.

Szerző: Dohoczki Máté 

Hirdetés

Ajánlott cikkek:

Vissza

motivalodok.hu - Egy jó irány nem visz zsákutcába

© 2018 www.motivalodok.hu - Minden jog fenntartva.