Hirdetés

Főoldal » Sport » Fogadalmak Újévben

Fogadalmak Újévben

2015. Január 02. 16:16

A legnépszerűbb fogadalmak, célkitűzések még mindig az egészséges élet köré csoportosulnak, ahogyan arra a felmérések is rámutatnak. Azonban legtöbbször csak fejben születnek meg a döntések, és kevésbé válnak gyakorlattá. Mégis érdemes megtartani, felírni az elhatározásokat, hiszen a saját motiváció belső energiát szül.

Fotó: Flickr / Creative Commons / J@YGS

A testsúly csökkentés-növelés meglehetősen összetett folyamat. Kezdőként mindenképp célszerű szakemberhez fordulni. Ily módon érdemes leírni a célt már a kezdetekkor, vagy csak kilóban, vagy kalóriaszámban megadva. Személyi edző segítségével hamar felépíthető az az étrend, ami az edzéshez kapcsolódóan segít az újévi terveket valóra váltani. A legtöbb edző már online is elérhető, így a távolság sem jelenthet akadályt a lendületnek.

 

Néhányan nem is a külső megjelenés miatt kezdenek bele az edzésbe, hanem sokkal inkább a megfelelő testtömegindex (BMI) elérése miatt. A fő szempont számukra az egészség javítása, megőrzése. A BMI viszonylag könnyen számítható, de már a legtöbb életmód oldalon megtalálható a kalkulátor, ami megadja a paramétereket.

 

A túlzott sófogyasztás, erősen sózott ételek feladása is egészségjavító fogadalom. A magas vérnyomás veszélye mindkét nemnél, minden életkorban fennáll túlzott sóbevitel esetén. A Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége is közzétette, hogy az Egészségügyi Világszervezet (WHO) maximum napi 5 gramm sóbevitelt ajánl, amely egy teáskanálnyi mennyiségnek felel meg.

Hirdetés

Vissza

motivalodok.hu - Egy jó irány nem visz zsákutcába

© 2017 www.motivalodok.hu - Minden jog fenntartva.